1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1225303

Sv: Apropå nånting...
Roslund: "- Personligen är jag mycket för det mentala, en bra hockeyspelare är oöm mentalt. Jag försöker hitta karaktärsspelare som går på jobbet varje dag, som kämpar för gruppen och föreningen."

/Stefan -Linkan- Lindqvist, Sportchef

Kan man säga att han misslyckats utan att ens överdriva en endaste liten smula?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Ambroo: Allting är ett enda stort jävla misslyckande!

Sämsta säsongen sedan.....1978..... Eller hur var det nu?

Fy fan!


Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Linkan o hela övriga ledningen har misslyckats totalt med både A-lag o Juniorer.....Vi var en förening som nämndes med respekt o framåtanda, en klubb som passade perfekt för unga-riktigt bra spelare, men även för toppspelare från inte minst Finland.

Men var står vi nu? Var är handlingsplanen o jävlar anamma attityden....Men det är väl spara vi ska göra va T-J?

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Linkan har lyckats riktigt bra i Bizarro World.

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Haha, ja jag såg det där förut, han är inte bara pinsam och en dålig sportchef. Han är ju riktigt korkad också.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer