1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1225308

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Linkan o hela övriga ledningen har misslyckats totalt med både A-lag o Juniorer.....Vi var en förening som nämndes med respekt o framåtanda, en klubb som passade perfekt för unga-riktigt bra spelare, men även för toppspelare från inte minst Finland.

Men var står vi nu? Var är handlingsplanen o jävlar anamma attityden....Men det är väl spara vi ska göra va T-J?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Pär: Nej. Det är inte ledningen det är fel på. Det är vi fans. Vi går inte på matcherna i tillräckligt stor utsträckning och vi handlar för lite souvenirer (att vi sedan efterfrågar tall-souvenirer som aldrig dyker upp har ingen betydelse). Ett lag budgeterat på 5200 åskådare i snitt plus slutspel räcker inte på långa vägar, det krävs oerhört mycket mer av oss fans för att Timrå ska undvika bottenstrid.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer