1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1230429

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-01-23
Skellefteå spelar som man skulle vilja se Timrå spela på bortaplan. De känns speediga som fan när de spelvänder.

Blödningen stoppades i alla fall efter timeouten. Den ska Challe ha cred för att han tog, för annars hade det säkert ringt inom ett par byten till som det såg ut.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-01-23
Känns som vi inte kommer till lägen, men SAIK är bra, speed i vändningarna och vi har svårt att hänga med, de spelar Timråhockey.....det gillas inte när andra lag spelar som vi alltid gjort och det finns inte längre i Timrå. Gud va sur jag blir, är pucken djup i SAIKs zon drar alla och byter, va fan är det?

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-01-23
Raggaren Putte: Troligtvis så kommer dom in som ett helt annat lag nu i andra, brukar kunna vara så efter en kass första period. Kan ju hoppas i alla fall.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer