Inlägg: 1231810
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2010-01-26
DJ Hemp: Kvällens match avgör om vi skall ha en mikroskopisk chans att gå till slutspel. Då måste vi vinna. Både Modo och Södertälje vann igår. Som jag ser det i nuläget så har Modo störst chans av "bottenlagen" att gå till slutspel och Södertälje flåsar oss i nacken.
Förlorar vi så blir resten av serien en kamp om att slippa kvalserien.
Detta är alltså ödesmatch nr 1.
I kväll måste publiken agera som den extraspelare som laget så väl behöver.
Let's go for it!!!
Förlorar vi så blir resten av serien en kamp om att slippa kvalserien.
Detta är alltså ödesmatch nr 1.
I kväll måste publiken agera som den extraspelare som laget så väl behöver.
Let's go for it!!!
Målvakt: Lindbäck (Åkerlund)
1:a femman: Skogs, M Karlsson - Sonnenberg, Corso, Pääjärvi-Svensson
2:a femman: Moe, Granath - Axelsson, Lander, Meunier
3:e femman: Erixon, Caslava - Svensson, Piros, Pärssinen
4:e kedjan: Starkov, G Karlsson, Nylander
Extraback: Sunnqvist
Skadelistan: Styf, Sonntag, Hynning
Sittplats sektion I: DJ Hemp