Herminator: Jag vill se vårt lag vara ett rött monster som hittar vår drivkraft i att jaga ett skadat byte, i form av VF. Challe ska banka in hos spelarna att VI VÄDRAR BLOD PÅ ETT SKADAT BYTE!
Låt oss bli det Monster som VF:arna fruktar! Låt oss ta chansen att börja hitta näringen i att vi kan slakta de andra nu på upploppet och möjligheten att ta oss upp över ytan för att få luft luften innan våra lungor sprängs.
Inget bjäbbande, bara glufsande utan någon som helst nåd! VINN!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Challe ska banka in hos spelarna att VI VÄDRAR BLOD PÅ ETT SKADAT BYTE!
Låt oss bli det Monster som VF:arna fruktar!
Låt oss ta chansen att börja hitta näringen i att vi kan slakta de andra nu på upploppet och möjligheten att ta oss upp över ytan för att få luft luften innan våra lungor sprängs.
Inget bjäbbande, bara glufsande utan någon som helst nåd!
VINN!