Inlägg: 1231955
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2010-01-26
Hahl Bundy: OK...nån match har väl masen gjort bra...men i det stora hela är han en riskfaktor...som ofta drar på sig onödiga utvisningar..blir säkert ett par tre st ikväll...som resulterar i baklänges mål..hur ofta har inte det hänt med Skogs? vore intressant att se nån tabell på det..Granath är likadan..dom 2 ska bort och ersättas med 2 tunga backar..
Sv: Timrå IK - Frölunda 2010-01-26
### Jag håller med i det Bragd Birger skrivit idag och har också gett uttryck för liknande tankar. ###
Han är inte värd att få skit när han spelar bra.
Ibland blir det som Bragd Birger uttryckte idag.
Man kan bara se det gråa pga vissa agg mot vissa spelare o då spelar det ingen roll vad dom gör eftersom man ser bara misstagen som begås, om än hur små dom än är i jämförelse med andras misstag.
Jag är själv så ibland har jag märkt,men det är slut med det nu.
Det ska vara befogat från min sida hädanefter.