Vilken klåpare som helst kan göra sitt bästa! Sen hur dåligt det än blir spelar ingen roll då, bara man gör sitt bästa? Yeah right, klubben på fallrepet men hocken bryr sig? Dom gjorde ju sitt bästa tydligen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vilken klåpare som helst kan göra sitt bästa!
Sen hur dåligt det än blir spelar ingen roll då, bara man gör sitt bästa?
Yeah right, klubben på fallrepet men hocken bryr sig?
Dom gjorde ju sitt bästa tydligen.
Redigerad kommentar