1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1232073

Sv: Timrå IK - Frölunda 2010-01-26
RocknRolf2: Idag var förstafemman verkligen en förstaline som gick i bräschen. De var ett hot varje gång de var inne. MPS driv var makalöst att skåda tillsammans med Sonnies sarggnugg och Corsos intensitet. Nu gäller det att inte tumma på nåt i fortsättningen och försöka spetsa till powerplay så kanske det kan gå vägen. Givetvis så måste man även vinna en eller annan bortamatch också.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2010-01-26
Ambroo:

Kan bara säga att, idag har jaf jobbat utav bara h-ete i tv-soffan.

Inte ett misstag och vann gjorde vi.

Fatta om VHC skulle missa slutspel, vilken nesa för Nubben.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer