1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1232253

Sv: Timrå IK - Frölunda 2010-01-26
RED DEVILS: Om man inte visste bättre skulle man nästan tro att lite positiva tongångar provocerar dig. Var lugn. Det blir nog ordning på torpet härinne igen. En förlust mot Brynäs, och du kan läsa utan att bli arg.

Annars: hoppas för din skull att Timrå gör alla dom förändringarna som du vill se. Då återkommer du...säsongen 11/12?
Go get them!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2010-01-26
Bragd-Birger: Än så länge är den här säsongen mörkbrun i nivå med Ranelids solariebränna och därför är livet jobbigt som faen. Nu har vi ett gäng bortamatcher ahead, kan matchcoachen räva hem några bortatreor som han brukar måntro?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer