1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1232299

Sv: Apropå nånting...
Annars hade ju en 24-årig center som var bäste målskytt i Finland ifjol känts hyfsat spännande. Bra unga spelare som kommer från mellansäsonger brukar ju kunna gå skapligt i Timrå.

Frölunda känns ju annars som det nya Malmö på så vis, var och varannan spelare i Europa har ju snart en floppmerit därifrån.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

RocknRolf2: Varför oroa oss om nyförvärv, Legenderna i  ledningen har ju sagt att laget är starkt nog, och efter vinsten igår så håller väl det flesta här inne med.

Vissa har tycker ju till o med Starkov är bra nu, Dubblera honom fram till nästa förlust så är förmodligen de flesta nöjd.

Vi är 3p från helvetet!!!!


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer