1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1232315

Sv: Apropå nånting...

RocknRolf2: Varför oroa oss om nyförvärv, Legenderna i  ledningen har ju sagt att laget är starkt nog, och efter vinsten igår så håller väl det flesta här inne med.

Vissa har tycker ju till o med Starkov är bra nu, Dubblera honom fram till nästa förlust så är förmodligen de flesta nöjd.

Vi är 3p från helvetet!!!!


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RTS: 'Legenderna i ledningen' sade sig tro att laget var starkt nog, och att Challe/Nygårds var rätt män att leda laget genom krisen. 'Legenderna i ledningen' har därefter fått se sitt lag vinna 4/5.

'Legenderna i lagledningen' vs 'Intelligentian på HS' 1-0.

Får se om de senare kan kvittera de kommande två bortamatcherna.

Sv: Apropå nånting...
RTS: Former VF back - Markus Seikola - kanske ? Ilves verkar ju släppa ifrån sig spelare just nu.

Sv: Apropå nånting...
RTS: dubblera honom och moe så är det guld. lol

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer