1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1232339

Sv: Apropå nånting...
RTS: 'Legenderna i ledningen' sade sig tro att laget var starkt nog, och att Challe/Nygårds var rätt män att leda laget genom krisen. 'Legenderna i ledningen' har därefter fått se sitt lag vinna 4/5.

'Legenderna i lagledningen' vs 'Intelligentian på HS' 1-0.

Får se om de senare kan kvittera de kommande två bortamatcherna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Irriterande löjlig vinkling dessutom av dig att konsekvent antyda att vi som är kritiska skulle må bra när TIK förlorar.

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Anar jag en anings tunnelseende här som direkt föjd av en tillfällig(?) positiv trend? Eller tycker du att kurvan för TIK den här säsongen totalt sett pekar uppåt?

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Vilka piller knaprar du på?
Jag känner att jag behöver nåt liknande.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer