mikenomad: Väcka lallande fånar?,, ja eller hur, inte en chans att någon av dessa skulle stödja nån typ av behövlig banderoll riktad mot ledning, något som garanterat skulle ge effekt.
Nej vi klappar o hurrar och hyllar vårt lokale sportchefs ESS. Han gör trots allt sitt bästa.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
mikenomad: Väcka lallande fånar?,, ja eller hur, inte en chans att någon av dessa skulle stödja nån typ av behövlig banderoll riktad mot ledning, något som garanterat skulle ge effekt.
Nej vi klappar o hurrar och hyllar vårt lokale sportchefs ESS. Han gör trots allt sitt bästa.