1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1233048

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
MB: Ja, herregud. Visst är det så.

Samtidigt skulle jag kunna "acceptera" att vi hade haft en dålig trupp om de åtminstone hade visat lite hjärta och spirit! Men nu finns det ju inte tillstymmelse till det - fan man åker ju omkring och fredagsmyser. Challe måste ta på sig att attityden inte finns där.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Kattgubben: Håller fullständigt med dig......coachen har ett STORT ansvar i spelarnas inställning mm. Rätt coach gör underverk, kolla på AIS i allsvenskan, de killarna, Rönnqvist-Robertsson borde TIK sajna. Men Rönnqvist tar nog över Luleå nästa år....

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Kattgubben: Challe kommer, i sann "Challe-anda", att efter matchen hänga ut spelare efter spelare för bristande inställning el. dyl. Tro inte för ett ögonblick att han kommer reflektera över sin egen roll i sammanhanget.

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Kattgubben: Du har helt rätt!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...