Cartman: Men snälla nån, tror du verkligen man spöar Leksand, Mora, Malmö, Rögle på bortaplan med det spel vi visat upp på bortaplan, Har du helt missat hur det är i KS.
En dålig start å det är kört!, Hur många i detta lag tror du offrar sista tanden för en vinst i KS, Hynning?, Nylander?.
Vakna upp för fasiken och inse hur nära KS o AS vi är.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Cartman: Men snälla nån, tror du verkligen man spöar Leksand, Mora, Malmö, Rögle på bortaplan med det spel vi visat upp på bortaplan, Har du helt missat hur det är i KS.
En dålig start å det är kört!, Hur många i detta lag tror du offrar sista tanden för en vinst i KS, Hynning?, Nylander?.
Vakna upp för fasiken och inse hur nära KS o AS vi är.