Taurus: Förstafemman håller jag med om. Corso är inte alls så bra som man hoppades (dock stark poängproduktion). Pärssinen 50% av tidigare visad klass. Hynning sämre än i fjol. Sonny fantastisk fram till jul, seg sen. Karlsson en missräkning. PS bra nu.
Sådär kan jag hålla på. Men jag tror inte att alla spelare blivit sämre till i år. Jag tror man spelar ett mongospel som är helt värdo. Uppenbarligen funkar det inte alls på bortaplan. Eller mot lag som har tålamod i försvarsspelet ö h t.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Karlsson en missräkning. PS bra nu.
Sådär kan jag hålla på. Men jag tror inte att alla spelare blivit sämre till i år. Jag tror man spelar ett mongospel som är helt värdo. Uppenbarligen funkar det inte alls på bortaplan. Eller mot lag som har tålamod i försvarsspelet ö h t.