Ja det måste ha låtit sorgligt!! Visst tycker jag oxå att Challe ska få gå!! Men jag tycker att dom som ställt detta lag på isen inför denna säsongen är dom som är ansvariga för detta fiasko. Tror fan inte nån tränare har tagit detta gäng till slutspel, eller är rätt säker faktiskt!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja det måste ha låtit sorgligt!! Visst tycker jag oxå att Challe ska få gå!! Men jag tycker att dom som ställt detta lag på isen inför denna säsongen är dom som är ansvariga för detta fiasko. Tror fan inte nån tränare har tagit detta gäng till slutspel, eller är rätt säker faktiskt!!