Jag håller med på det du skrivit, men det som skrämmer mig mest är det så kallade hockeykunnande ledningen inte förstod INNAN serien drog igång att detta manskap inte håller för att gå till slutspel!!! Att man har alldeles för lite spetskompetens i laget!!! Det!!!! Är en skrämmande, speciellt för framtiden!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag håller med på det du skrivit, men det som skrämmer mig mest är det så kallade hockeykunnande ledningen inte förstod INNAN serien drog igång att detta manskap inte håller för att gå till slutspel!!! Att man har alldeles för lite spetskompetens i laget!!! Det!!!! Är en skrämmande, speciellt för framtiden!!!!