1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615019 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1234222

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-01-30
Jag tog med mig (Lasse) Kongo på matchen igår. Det var länge sedan han var på match så efter lite förklaringar om regler, domartecken o.s.v. så började han förstå.
Att Timrå var de rödvita kom han ihåg ifrån förr, när han var på matcherna.

Kul att vi vann i alla fall! ;-)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-01-30
Laken:
Jo, det var trevligt. Men det du sa om att du ses som en supporterlegend i rödvita kretsar förstår jag inte, du möttes ju av ignorans överallt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...