Inlägg: 1234622
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-02-04
Dream Team: Om vi lyckas ta 3 poäng totalt på de två närmaste matcherna så får vi vara nöjda. Om det blir fler är det bonus.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-02-04
Dream Team: Nygårds rockad, menar du?
KÄMPA, GRISA, VÅGA BRUNSPELA, ÖDMJUKT SÄTTA LAGET FÖRE JAGET.
Då kan det gå, kanske. Fräls oss, VINN!
Inga stilpoäng utdelas denna gång heller.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-02-04
Bara jag som har onda aningar om resultatet imorgon och på Torsdag?
Jockz
Huvudsaken är som vanligt, KÄMPA!!!