Inlägg: 1234635
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Caslava hade vi inte kunnat täcka upp för ändå. Alla lag som befinner sig i måste-ta-poäng-svängen har spelare som inte får gå sönder.
Tack och lov är Caslava ingen Foppa, i det avseendet.
Tack och lov är Caslava ingen Foppa, i det avseendet.
Vågar inte tänka tanken på om Caslava blir skadad.
Nu verkar ju Sonntag bli borta länge så det vill till att de två andra kommer tillbaks under OS -uppehållet.
Det är bara att gilla läget. Vad har vi för val?