Snelhest131: Fan, nu blev man ju sugen. Jag kommer att vara i trakten några timmar innan nedsläpp. Jag måste försöka övertala kollegan att vi stannar och kollar på matchen. =)
Inlägg: 1235115
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-02-04
73Sjöbba: ja det tycker jag verkligen du ska göra, syns på borta stå då ! :D