mikenomad: Göra sitt bästa? Det gör jag med hemma men inte hjälper det att jag försöker med det! Nä, mer krav! Då ska du se att det blir farrt på isen!
Det måste till att resultaten syns. Annars får man göra om, göra rätt o göra det bäst! Just det ja! Landstingstyrelsen gör sitt bästa dom oxå. Se vad som händer med det.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nä, mer krav! Då ska du se att det blir farrt på isen!
Det måste till att resultaten syns. Annars får man göra om, göra rätt o göra det bäst!
Just det ja! Landstingstyrelsen gör sitt bästa dom oxå.
Se vad som händer med det.
Hmm lärdom? Någon?
Redigerad kommentar