Mackelito: Mycket bra! :)
Inlägg: 1235263
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-02-04
Måste säga att jag inte direkt håller med Aarto i att det på något sätt skulle vara positivt att spela resten av matchen med 5 backar. Det här kommer att bli svårt.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-02-04
Blir alldeles skakis när jag hör att Granath har fått kliva av... hur f-n ska de orka?