dr-nix: Hoppas det, för allt handlar ikväll om ett finger som inte ens är av. Vad fan är det med kvällspressen, har man inget annat att skriva om än ett finger som gått ur led. Fan jag har slagout hela armen ur led men inte fan skrev dom om den då.
Löjligt har inte, ännu, hittat en rad om Timrå i AB.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas det, för allt handlar ikväll om ett finger som inte ens är av.
Vad fan är det med kvällspressen, har man inget annat att skriva om än ett finger som gått ur led.
Fan jag har slagout hela armen ur led men inte fan skrev dom om den då.
Löjligt har inte, ännu, hittat en rad om Timrå i AB.