Bigthelin: Mycket bra! Lander nästa?
Inlägg: 1235715
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Kattgubben: nope räkna med att Lander skriver på för Edmonton. Både Lander och MPS ska bli erbjudna kontrakt om jag minns rätt (tror det var dagbladet som skrev om det för en tid sedan).