Granath var usel i Leksand och det var åtskilliga som ansåg att det daltades med den där pojken för mycket. Han var minst sagt oberäknelig i sitt spel. Kul att han gått bra. Vi tar tillbaks honom och Gabbe nästa år :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
dr-nix:
Granath var usel i Leksand och det var åtskilliga som ansåg att det daltades med den där pojken för mycket. Han var minst sagt oberäknelig i sitt spel. Kul att han gått bra. Vi tar tillbaks honom och Gabbe nästa år :)