Kattgubben: Att Timrå underpresterar mot Rögle kommer ju knappats som en surprise. Det har man ju gjort sedan Rögle gick upp.
Det hade varit mer förvånande om Timrå faktiskt tagit poäng där nere. Nu är väl matchen inte slut ännu va? Men det känns väldigt långt borta att Timrå ska lyckas ta poäng där nere.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det hade varit mer förvånande om Timrå faktiskt tagit poäng där nere. Nu är väl matchen inte slut ännu va? Men det känns väldigt långt borta att Timrå ska lyckas ta poäng där nere.