T T: Mer seriöst skulle jag gärna se Axelsson med Piros och Meunier istället för Pärssinen. Men jag antar att Pärssinen skulle sänka fjärdeformationen helt med tanke på den motivation han då skulle visa upp.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte