1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1240630

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-02-27
DJ Hemp: Nån sopa är han definitivt inte. Han gör ingen bra match och ett par ordentliga missar, men några riktigt bra räddningar också.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-02-27
Raggaren Putte:

Jo, han är en sopa. Ingen vinnarinstinkt alls. Vi har bara haft skitmålvakter efter Kimmo Kapanen. De klarar fan inte av att vinna några matcher åt oss. När Lindbäck-jäveln släppte in den där enkla 4-4-pucken slog jag ölsejdeln i bardisken och gick hem. I det ögonblicket visste jag att matchen var förlorad.

Så FBK - varsågoda! Ta för er!!! Jag är gärna utan en sådan loser-keeper nästa säsong!!!1

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-02-27
Lindbäck vs Lindbäck 2-2

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-02-27
Men vilken jävla bjudning

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer