Ville byte Lindbäck efter två mål inte bara för målen utan för hur loj han såg ut helt jävla lost!!!!!!!!!!! Fy fan han är så jävla slö idag, fittttttaaaaaaaaa!
Jävla skit hockey! Vad fan såg jag OS för nu ser jag hur värdelöst detta är.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ville byte Lindbäck efter två mål inte bara för målen utan för hur loj han såg ut helt jävla lost!!!!!!!!!!!
Fy fan han är så jävla slö idag, fittttttaaaaaaaaa!
Jävla skit hockey! Vad fan såg jag OS för nu ser jag hur värdelöst detta är.