1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1240661

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-02-27
Blizzard: Jag är stolt för att vara sosse,nu tycker jag att du ska ta och lägga lite
is i pannan.
Vi hade 60 poäng innan denna match nu har vi 61 poäng,jag vet inte hur du räknar men så räknar jag iallafall.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-02-27
Om många av er nu blir så besvikna, varför följer ni då bortamatcherna?
Självdestruktivitet?
Det är ju samma sak - hela tiden!

### Timrå klarar inte av att hantera att spela på bortaplan! Inse fakta! ###

Nej, jag följde inte dagens bortamatch heller, slog på Sportradion och hörde då att det var förlängning.

Vi utökade i alla fall avståndet till Södertälje! :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer