1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1240811

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-02-27
DJ Hemp: PROBLEMET MED DAGENS MATCH ÄR SAMMA SOM UPPSTÅTT tre-fyra gånger i år. När vi väl har chansen att rycka (8 pinnar upp mot RBK, 8 pinnar upp mot SSK, etc etc etc...det upprepar sig gång på gång) så kissar vi i byxan.

Visst är en pinne mot Skaik i dagsläget inte skit, men med tanke på våra numera klassiska 2-0 och lednng med 3 minuter kvar så måste det ändå bli en smak av galla och gammal spya i munnen. Vi kunde fan i mig haft 8 pinnar upp idag. Då hade det varit klart. Som det känns nu så är det väl 50-50 att det blir kvalserien.

Tro mig - SSK kommer att sälja sig dyrt.

Hur dyrt säljer sig Hynning och co ???

Det är vad jag undrar...

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-02-27
lincoln: När jag tittar på SSK:s program så tror jag faktiskt att det kan räcka med tre poäng till för att hålla undan.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer