1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1240871

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-02-27
Följde inte matchen alls igår men tittat på målen efteråt. Fan vad glad Hynning blir vid ett mål i boxplay på bortplan i vårat läge, det visar verkligen stämmningen i truppen, typ skitsamma om det blev mål eller inte, det är fan skrämmande av likgiltigheten från Hynning!!!!!

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-02-27
Undrar varför man tog timeout med 10 min kvar och spela och ledning med 4-3, dessutom var man mest i Skellefteås zon vid tidpunkten. Efter timeouten ser man räddhågsna ut och backar in i Lindbäck. Vad sa man, man bara undrar.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer