Inlägg: 1241446
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
liston:
ursäkta min dåliga stavning ikväll, men jag sitter i telefon med en Skellefteå AIK:are, så nu förstår Ni hur jag har det.
Även grannen är AIK:are, så jagh slåss för fullt för mitt kära TIK
ursäkta min dåliga stavning ikväll, men jag sitter i telefon med en Skellefteå AIK:are, så nu förstår Ni hur jag har det.
Även grannen är AIK:are, så jagh slåss för fullt för mitt kära TIK
Visst är det skönt att höra hur man försvarar en kille som är så fruktansvrt dålig förlorare.
Foiippa sänker MoDo idag med sin attityd.