1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1242777

Sv: Apropå nånting...
zita: Ja det här ville man inte att Challe skulle snacka om;
"- Vi har drabbats av en influensaepidemi vilket höll Daniel Corso borta från torsdagens match och idag var det ytterligare fem spelare som insjuknat.

- Som det ser ut idag spelar inte Fredrik Sonntag och Kamil Piros av skadeskäl. Inte tillgängliga på grund av sjukdom är Corso, Hynning, Erixon, Skogs, Åkerlund och Sonnenberg."

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
The Palm: Fan vad sjuka alla är då. Man skulle kunna tro att vi snackar om svenska skidlandslaget - förkylda för jämnan.. *pffff*

/Med förhoppning att det rasar influensaepidemier även på andra håll i hockeysverige.

Sv: Apropå nånting...
The Palm: Äsch...de är ju inte skadade så då är det ingen fara. Det finns gott om tid att spela på och de är nog tillbaka om nån vecka.

Just ja, då är grundserien i stort sett slutspelad.

Sv: Apropå nånting...
The Palm:

Inte oväntat. Lär väl insjukna ett par femmor till....

Nä, håller tummarna för att några av dem kan vara med ändå.
Annars...KATASTROF !

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer