1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1243111

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2010-03-06
Vi får vara nöjda med en poäng i dag. Jag räknade med förlust i slutet och tänkte att "Brynäs vann rättvist, Timrå är inte tillräckligt bra" när Karlsson stänkte in kvitteringen med 43 sekunder kvar. Ganska dåligt att inte kunna prestera bättre i det här läget, då Luleå förlorade och det därmed var lite upplagt för oss (MoDo har förvisso inte spelat sin match ännu). Å andra sidan får det väl duga med förnyat kontrakt denna helvetiska säsong och nu är det ju helt klart!

Ett visst firande av den anledningen blir det nu i kväll. Tack för detta, Psych!!!1

Lall On Lall On...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer