Vi får vara nöjda med en poäng i dag. Jag räknade med förlust i slutet och tänkte att "Brynäs vann rättvist, Timrå är inte tillräckligt bra" när Karlsson stänkte in kvitteringen med 43 sekunder kvar. Ganska dåligt att inte kunna prestera bättre i det här läget, då Luleå förlorade och det därmed var lite upplagt för oss (MoDo har förvisso inte spelat sin match ännu). Å andra sidan får det väl duga med förnyat kontrakt denna helvetiska säsong och nu är det ju helt klart!
Ett visst firande av den anledningen blir det nu i kväll. Tack för detta, Psych!!!1
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ett visst firande av den anledningen blir det nu i kväll. Tack för detta, Psych!!!1
Lall On Lall On...