1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614973 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 1243144

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2010-03-06
Ambroo: Visst är det ett misslyckande med tanke på målsättningen före säsongen. Men värre missräkningar har gjorts och vi slapp katastrofen, ättestupan som KS med stor sannolikhet inneburit. Nu kan TIK i lugn och ro bygga ett lag för nästa års ES. Ett lag där jag tycker prio ligger på att behålla spelare från årets lag, därefter värva. TIK brukar ju ha för vana att ständigt fokusera på nästa nyförvärv, vore tacksamt om det fokuset flyttades till att behålla lite kontinuitet istället och först därefter jobba för att krydda med nödvändiga nyförvärv.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2010-03-06
Oh yes!!! 1-0 till HV i slutsekunderna av första perioden :)

Nu: Wolves - Man U

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer