Vilka problem Moe har i egenzon, alldeles för vek o nonchalant. Han har gått tillbaka många steg denna vinter, Får hoppas det beror på alla skador, men jag skulle bli förvånad om han får förlängt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vilka problem Moe har i egenzon, alldeles för vek o nonchalant. Han har gått tillbaka många steg denna vinter, Får hoppas det beror på alla skador, men jag skulle bli förvånad om han får förlängt.