Gör 0-2??? Timrå IK är så förbannat dåliga så det är ta mig fan sjukt!!! Titta vad man presterar ii kväll!! Målet man får är ren j-la tur, sen skapar man inte ett skit!! Och vem tappar markering på 1-1 målet om inte herr Hynning som vanligt!! Behåller man honom nästa år är det ett rent tjänstefel!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Gör 0-2??? Timrå IK är så förbannat dåliga så det är ta mig fan sjukt!!! Titta vad man presterar ii kväll!! Målet man får är ren j-la tur, sen skapar man inte ett skit!! Och vem tappar markering på 1-1 målet om inte herr Hynning som vanligt!! Behåller man honom nästa år är det ett rent tjänstefel!!!