Knepigt att han har 1+1 och och Tik inte kan bryta! För jag kan aldrig i h-vete tänka mig att man VILL behålla honom. Om inte annat skulle han väl ha lite självbevarelse drift och kliva av!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Knepigt att han har 1+1 och och Tik inte kan bryta! För jag kan aldrig i h-vete tänka mig att man VILL behålla honom. Om inte annat skulle han väl ha lite självbevarelse drift och kliva av!!