Oj så viktig seger, oavsett hur detta slutar så är jag glad över hur man verkligen kämpat på för att försöka nå slutspel. Jag trodde att chansen var borta om jag ska vara ärliga och att snacket om att dom siktade på slutspel var mest ett snack för galleriet. Men jag hade fel helt enkelt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
El Maco: jo tackar, man försöker.
Oj så viktig seger, oavsett hur detta slutar så är jag glad över hur man verkligen kämpat på för att försöka nå slutspel. Jag trodde att chansen var borta om jag ska vara ärliga och att snacket om att dom siktade på slutspel var mest ett snack för galleriet. Men jag hade fel helt enkelt.