1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1244341

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
Fantastiskt!
Sista minutrarna kröp jag på hörntänderna av nervositet. Helt jävla underbart!
Säga vad man vill om den här upplagan, man har fanimej en förmåga att inte vika ner sig när det verkligen, verkligen gäller.
När det gäller hyfsat mycket, visst. Men inte när kniven pressar så hårt mot strupen att blodpärlorna tränger fram.

Blir en episk avslutning detta! Nu jävlar gäller det att ha fokus mot Djurgården. Vi snackar slutscenen i Den Gode (Timrå), Den Onde (Modo) och Den Fule (hm...Modo igen. Jaja, peta in Lule på valfri plats då). Vilka svettas mest? Vilka kisar snyggast?

Dessutom har vi ju Arsel HC som en liten joker i dramat. Vågar man hoppas på stora skälvan där nere nu?

Hohoho. Hockey är en UNDERBAR sport!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer