Bästa motivationen för DIF i sista matchen är väl om vi skickar ner dem på plats 4 eller 5 inför sista omgången.
Vilket getingbo!
Det gäller att våga ÄLSKA de här matcherna och verkligen njuta och våga. Personligen tycker jag de här matcherna, om jag spelar själv, som är rakt av på liv och död är de som både skrämmer mest men också inspirerar mest. En härlig känsla av skräck, nervositet och förväntansfull längtan.
Men som supporter är det bara ångest när man väl står där på läktaren. Nu före känns det ganska lugnt men jag kommer att vara sjukt nervös när jag står där på ståplats.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vilket getingbo!
Det gäller att våga ÄLSKA de här matcherna och verkligen njuta och våga. Personligen tycker jag de här matcherna, om jag spelar själv, som är rakt av på liv och död är de som både skrämmer mest men också inspirerar mest. En härlig känsla av skräck, nervositet och förväntansfull längtan.
Men som supporter är det bara ångest när man väl står där på läktaren. Nu före känns det ganska lugnt men jag kommer att vara sjukt nervös när jag står där på ståplats.
Våga vinn och gör sista omgången hyperintressant!