För min del får det gärna vara slutsålt. Då finns det i alla fall en vits med att man betalade hutlösa 20 kr i förköpsavgift i går. Problemet är att det blir så förbannat trångt i arenan som har vuxit ur kostymen när den är fullsatt. Hoppas verkligen att frågan om en arenaflytt aktualiseras igen efter denna säsongs slut. I centrala Sundsvall finns mycket outnyttjad mark. För den som inte visste det kan jag förresten nämna att en enkel biljett till E.ON Arena med Hockeybussarna kostar 39 kr(!) i dagens läge. 78 kr bara för transporten till och från arenan, med andra ord. Lägg därtill inköp av förfriskningar och tilltugg och man är uppe i närmare 400 kr bara för en kväll. Inte undra på att man allt som oftast uteblir från matcherna och väljer TV:n i stället...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För min del får det gärna vara slutsålt. Då finns det i alla fall en vits med att man betalade hutlösa 20 kr i förköpsavgift i går. Problemet är att det blir så förbannat trångt i arenan som har vuxit ur kostymen när den är fullsatt. Hoppas verkligen att frågan om en arenaflytt aktualiseras igen efter denna säsongs slut. I centrala Sundsvall finns mycket outnyttjad mark. För den som inte visste det kan jag förresten nämna att en enkel biljett till E.ON Arena med Hockeybussarna kostar 39 kr(!) i dagens läge. 78 kr bara för transporten till och från arenan, med andra ord. Lägg därtill inköp av förfriskningar och tilltugg och man är uppe i närmare 400 kr bara för en kväll. Inte undra på att man allt som oftast uteblir från matcherna och väljer TV:n i stället...
Redigerad kommentar