Det är sånna här dagar man önskade att man hade ett riktigt säsongkort istället för TV-varianten. Tyvärr har det blivit TV-varianten för mig pga. min ekonomi.
Det ska i vilket fall bli en väldigt spännande match. Jag hoppas verkligen att Corso känner sig bra idag, så att han inte spelar enbart för att det är en sån pass viktig match. Vi skulle nog behöva honom i slag ikväll är min känsla.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är sånna här dagar man önskade att man hade ett riktigt säsongkort istället för TV-varianten. Tyvärr har det blivit TV-varianten för mig pga. min ekonomi.
Det ska i vilket fall bli en väldigt spännande match. Jag hoppas verkligen att Corso känner sig bra idag, så att han inte spelar enbart för att det är en sån pass viktig match. Vi skulle nog behöva honom i slag ikväll är min känsla.