Synd som fan, MoDo! Idealet hade förstås varit om såväl ni som Timrå IK hade nått slutspelet. Nu är den uppenbara risken att vi missar båda två. Och fy fan sicket jävla ointressant slutspel vi då får! Totalt jävla värdelöst!!!1 Död åt den svenska hockeyn 09/10 liksom...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Synd som fan, MoDo! Idealet hade förstås varit om såväl ni som Timrå IK hade nått slutspelet. Nu är den uppenbara risken att vi missar båda två. Och fy fan sicket jävla ointressant slutspel vi då får! Totalt jävla värdelöst!!!1 Död åt den svenska hockeyn 09/10 liksom...