T T: det är ju han som jublar och verkar ta åt sig målet när det görs också. Samma gäller Sonnenbergs 20:e kasse där jag tycker det ser ut som att MPS styr in målet men där är jag också osäker.
Svårt att bedöma.
edit: det var Sonnenberg ser jag när jag kollar på reprisen men 2-2 målet ikväll var då tamefan inte lätt att bedöma med den vinkel man har.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
T T: det är ju han som jublar och verkar ta åt sig målet när det görs också. Samma gäller Sonnenbergs 20:e kasse där jag tycker det ser ut som att MPS styr in målet men där är jag också osäker.
Svårt att bedöma.
edit: det var Sonnenberg ser jag när jag kollar på reprisen men 2-2 målet ikväll var då tamefan inte lätt att bedöma med den vinkel man har.
Redigerad kommentar