Menar du att Timrå-matchen börjar först 18:30 på kvällen eller??? Hade liksom räknat med en start vid 16-tiden, vet du! Fan vad jobbigt nu, när man vaknar så där jävla tidigt efter OS igen! Inte kul alls...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Menar du att Timrå-matchen börjar först 18:30 på kvällen eller??? Hade liksom räknat med en start vid 16-tiden, vet du! Fan vad jobbigt nu, när man vaknar så där jävla tidigt efter OS igen! Inte kul alls...