Men dessa vill jag la inte inte ens ha! Vaknar ju så jävla tidigt nu efter OS och vet fan inte vad man ska göra av tiden. Jag ser absolut ingenting utan mina kontaktlinser och får därför bara ångest av att se ljuset utanför fönstren. Jag bländas av eländet och börjar må illa. Därmed "köjs" jag tills mörkret infaller och längtar bara till mörkrets inbrott. Vinter, kyla och mörker - då trivs denna svarta själ.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men dessa vill jag la inte inte ens ha! Vaknar ju så jävla tidigt nu efter OS och vet fan inte vad man ska göra av tiden. Jag ser absolut ingenting utan mina kontaktlinser och får därför bara ångest av att se ljuset utanför fönstren. Jag bländas av eländet och börjar må illa. Därmed "köjs" jag tills mörkret infaller och längtar bara till mörkrets inbrott. Vinter, kyla och mörker - då trivs denna svarta själ.
Skivtips: Joy Division - Closer (1980).